جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

روند آماده­ سازي و ساخت كيف

۹۵ بازديد

روند آماده­ سازي چندين هفته پيش از ساخت كيف را شرح ميدهيم

تقاضاي ارايه شده كه شامل مدلهاي جديد زنانه سه بعدي و طراحي مي­شود،

بعد از رسيدگي، از طريق يك سهميه بندي به مشتري اعلام مي شود؛

?-اين سهميه بندي شامل قيمت­ ارايه شده

?-هزينه هاي مرتبط با توليد قالب مي­باشد.

در صورتي كه مشتري اين طراحي را بپذيرد، بايد يك سفارش و يك قرارداد

كه بين مشتري و يك فروشگاه ابزارفروشي خاص منعقده گرديده را بفرستد تا از توليد اين قالب اطمينان حاصل شود.

بعد از اينكه قالب آماده شد، اولين تلاش براي توليد محصولات كيف سازي آغاز مي شود

روند تكنولوژيكي تنظيم مي­شود و در صورت لزوم طراحي ها اصلاح مي­شود

بعد از ساختن نمونه اوليه كيف مورد نظر

اولين محصولات بر اساس معيار اندازه­ گيري سه بعدي اندازه­گيري و چك نهايي مي­شوند.

در صورتي كه نتايج اندازه­گيري با ترسيمات جور درآيند، نمونه­ ها براي تست نهايي زيبايي كيف فرستاده مي­شوند.

در صورتي كه اين نمونه­ها توسط مشتري مورد پذيرش واقع شود، توليد منظم در تيراژ بالا شروع مي­شود.

در صورتي كه مشتري رضايت نداشته باشد، تطبيق و تنظيم فناوري و قالب تكرار مي­شود.

توليد قطعات توسط فن آوري كيف يك  از گامهاي پايه­اي متعددي تشكيل مي­شود.

مواد خام چرم مصنوعي ورودي براي تزريق كه به عنوان ماده اوليه شناخته مي شوند،

شامل مخلوطي از چرمها مصنوعي يا پليمري و مواد چسبنده مي باشند.

ماده اوليه در مارپيچ فشار تزريقي ذوب مي­شود و با فشار به بخش رول و طاقه كردن چرم تزريق مي­گردد.

حتما ببينيد :  توليدي كيف ارزان

توليدي كيف بازار تهران و تقاضاي آن براي ساخت انواع چرم را شرح ميدهيم

ما توانيم بر اساس شكل و فرم، يك قسمت خيلي شكننده كه “چرم مصنوعي درجه يك” ناميده مي­شود را استخراج كنيم.

بعضي از چرمها، نيازمند پاكسازي دهانه پاشش تزريق يا اضافاتي كه در محل اتصال جنس خام چرم قالب تشكيل مي شوند، هستند.

قدم بعدي، دوباره چسباندن است. اشكال زيادي از فرآيندهاي دوباره چسباندن

وجود دارد كه عمدتا از روش­هاي محرك و حرارتي استفاده مي­كند.

 

اين مرحله از فرآيند، مواد چسبنده را از قسمتي كه شكننده باقي مي­ماند و “بدنه طاقه” ناميده مي­شود،

جدا مي­سازد.

قطعات قبل از سخت شدن، بايد در جايگاه مناسبي قرار بگيرند

كه گاهي بنا بر ضرورت جهت جلوگيري از هرگونه تغيير شكل بايد به جايي تكيه داده شوند.

معمولا قطعات در دمايي كمي كمتر از دماي ??درجه سازنده آن قطعه،

سخت مي شوند. در نهايت نمونه توليد شده، به عنوان نماينده اي از يك گروه محصول خاص،

جهت بررسي و تاييد هماهنگ بودن ابعادش با نمونه­هاي مورد نياز اندازه گيري مي شود.

حتما ببينيد : توليدي كيف در تهران

چرمهاي سخت شده، و بصورت رول شده پرداخت مي­شوند تا به سطحي صاف­تر و براقتر دست يابند.

پرداخت كردن سطوح محصول، با چك نمودن و كنترل آن قطعه كه همواره به صورت هشتاد درصدي در كارخانه به انجام مي­رسد دنبال مي­شود.

بدين گونه كه هر قسمت براي نقيصه­هايي چون ترك­هاي سطحي

و هر گونه ايراد احتمالي در مورد قطعات چرمي براي ترك­هاي زير سطحي چك مي­شوند.

بر اساس نياز و خواست مشتري، سطوح كاربردي برخي از محصولات صيقل داده شده

و يا به نگه­دارنده­هاي پلاستيكي  تمام طاقه را لول و پرس دستي متصل گرديده و يا به سطوح مقارن خود چسبانده مي شوند.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

ارزان كيف

 

 

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

۸۱ بازديد

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

كدومش مهمتره؟ پيش غذا غذاي اصلي يا دسر؟ به نظر من كه هر سه تاش مهمه، ميپرسيد چرا؟ خوب اينجا براتون توضيح ميدم كه چرا هر سه گزينه مهمه و نبايد فراموش كرد.  هميشه وقتي از يك وعده غذايي كامل صحبت مي‌كنيم، منظورمان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر است. اين سه در كنارهم نه تنها ظاهري مجلسي به سفره مي‌دهند بلكه از نظر سلامتي نيز توصيه شده است. معمولا طبع پيش غذاها و دسرها با طبع غذاهاي اصلي متفاوت است و در كنار هم يك طبع و مزاج متعادل را ايجاد مي‌كنند و از اين طريق آسيبي به معده و بدن شما نمي‌زنند. براي درك بهتر اين موضوع دفعاتي را به ياد بياوريد كه با خوردن يك وعده غذايي ساده و كوچك به دل درد، نفخ و ساير مشكلات مربوط به معده مبتلا شده‌ايد ولي زماني كه در مجالس و مهماني‌هاي مجلل طيف بيشتري از غذاها را خورده ايد‌‌، مشكلي برايتان پيش نيامده است. اين به دليل اين است كه در مهماني‌ها اول انواع سالادها، سپس غذاي اصلي و در آخر هم ژله يا كرم كارامل و ساير دسرها سرو مي‌شود. اكثر پيش غذاهايي مانند سالادهاي كاهو، سالاد الويه و سالاد ماكاروني طبعي سرد دارند و فضاي معده را به سمت سردي ميل مي‌دهند. بعد از آن، غذاهاي اصلي كه معمولا داراي طبع گرم هستند سردي ناشي از پيش غذا را جبران مي‌كنند. پس از آن هم دسرها با طبع معتدل رو به سرد ميل مي‌شوند. درست است كه غذاي وعده اصلي طبعي مخالف با دسر و پيش غذا دارد ولي حجم بيشتري از غذاي اصلي هم خورده مي‌شود و در مجموع طبع معتدلي از غذا وارد معده مي‌شود. نكته مهم كلي اين است كه نمي‌توان براي همه افراد يك نسخه كلي تعريف كرد. همچنين غذاها، پيش غذاها و دسرهاي مختلف هم داراي مزاج هاي مختلفند و در فصول مختلف سال غذاهاي متفاوتي توصيه مي‌شوند. در فصل پاييز و زمستان كه جز فصول سرد محسوب مي‌شوند، غذاهاي گرم بيشتر توصيه مي‌شوند. در ادامه چند نوع از غذاهاي پرمصرف را كه به عنوان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر مصرف مي‌شوند را به همراه طبع آن‌ها معرفي مي‌كنيم و مي‌گوييم كه هنگام مصرف هر يك از اين غذاها بهتر است آن‌ها را همراه با چه غذاهايي ميل كنيد و از خوردن چه غذاهايي با آن‌ها بايد پرهيز كنيد. براي مشاهده ساير غذاها و آموزش آشپزي به وبسايت مجله آكالا مراجه كنيد. .

  • پيش غذا و دسر ايراني

حلوا يكي از پيش غذاها و دسرهاي ايراني است كه داراي مزاجي گرم است. اگر دقت كرده باشيد حلوا از قديم الايام جزئي جدا نشدني از سفره‌هاي مسلمانان و به خصوص ايرانيان بوده است. در مراسم زمان هاي قديم، همه افراد در طرز تهيه حلوا شريك بوده‌اند و حلواهاي درست شده را براي همديگر مي‌بردند. انواع حلوا در مراسم عزاداري براي تسكين افرادي كه داراي ناراحتي شديد هستند، به كار مي‌رود. ناراحتي و افسردگي افراد را به سمت طبع سرد مي‌برد و هواي سرد هم سردي بدن را تشديد مي‌كند. به همين دليل در فصل پاييز ميزان افسردگي افراد افزايش پيدا مي‌كند. پس حتما حلوا را در فصول سرد سال در برنامه غذايي خود قرار بدهيد. مي‌توانيد انواع مختلف طرز تهيه حلوا را ببينيد و براي جلوگيري از تكراري شدن طعم آن انواع مختلف آن را درست كنيد. امروزه تنوع گسترده‌اي از انواع حلوا وجود دارند و در انتخاب مي‌توانند به شما كمك كنند. خوب حالا شما كدوم بيشتر دوست داريد؟ طرز تهيه حلوا لازانيا يا طرز تهيه پنكيك بهتون آموزش بدم؟ خبر خوب اينه كه هر سه تاش به شما آموزش ميدم؟ 

  • پيش غذا و دسر فرنگي

پنكيك هم به عنوان پيش غذا و هم به عنوان دسر فرنگي استفاده مي‌شود. در خارج از ايران از پنكيك به عنوان صبحانه كه يك وعده غذايي مهم است نيز استفاده مي‌شود كه اين امر به همان دلايلي كه در ابتداي متن ذكر كرديم به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود. هرچند آسان بودن طرز تهيه پنكيك و مزه لذيذ آن به همراه انواع مربا و شكلات هاي صبحانه براي بچه ها دلچسب به نظر مي‌رسد ولي صبحانه مفيدي تلقي نمي‌شود و ممكن است بچه‌ها را بد عادت كند به طوري كه حتي در سنين بزرگسالي هم علاقه‌اي به خوردن صبحانه از خود نشان ندهند. به طور كلي اگر پنكيك را با شكلات يا عسل ميل كنيد طبع گرمي خواهد داشت و به اين صورت بيشتر توصيه مي‌شود. در كنار آن مي‌توانيد از انواع ميوه هاي تازه مانند موز، توت فرنگي، توت، بلوبري و... هم براي تزيين و هم براي تنوع مزه استفاده كنيد. مي‌توانيد طرز تهيه پنكيك را در بخش آموزش آشپزي ببينيد. نام پنكيك به معناي كيك قابلمه اي است. از آن‌جا كه درست كردن كيك در فر كاري پر دردسر و وقت‌گير است و از طرف ديگر طرز تهيه پنكيك بسيار آسان است و در چند دقيقه درست مي‌شود، پنكيك در موارد زيادي جايگزين كيك خانگي مي‌شود.

  • غذاي اصلي

حال كه يك مورد پيش غذا و يك مورد دسر را مطرح كرديم، به سراغ غذاي اصلي كه مهم‌ترين و خوشمزه ترين قسمت سفره است مي‌رويم. بعد از خوردن پيش غذا همه انتظار دسر را مي‌كشند و اگر غذاي اصلي را دوست داشته باشند تا موقع سير شدن به خوردن آن ادامه مي‌دهند. پس غذاي اصلي مهم ترين بخش در سير كردن افراد خانواده يا مهمان هاست و به همين دليل اهميت آن از پيش غذا و دسر بيشتر است. براي اين كه اين مطلب جامعيت بيشتري پيدا كند ما يك غذاي همه پسند كه كسي نتواند از آن ايراد بگيرد را انتخاب كرده ايم. لازانيا ! لازانيا غذايي است كه همه به خصوص بچه ها با شنيدن نام آن آب دهانشان راه ميوفتد و حاضرند سريع تكاليفشان را انجام دهند تا لازانيا حاضر شود. بزرگترها هم اين غذا را دوست دارند ولي ممكن است به دليل پرهيزات پزشكي در خوردن اين غذا زياده روي نكنند. چون لازانيا كالري و چربي بالايي دارد خوردن آن به افراد مسن كه داراي مشكلات قبلي عروقي هستند، توصيه نمي‌شود. لازانيا در رستوران‌ها به خوشمزگي آن در خانه نيست. علاوه بر اين بهتر است غذاهايي را در رستوران ميل كنيد كه درست كردن آن‌ها در منزل خيلي مشكل باشد. ولي اگر طرز تهيه و فوت و فن هاي پخت يك لازانياي خوشمزه را بدانيد، مي‌توانيد آن را در منزل با خوشمزه‌ترين طعم ممكن درست كنيد. علاوه بر لازانيا اگر دوست داريد غذاهاي فست فودي و يا فينگر فودي، غذاهاي سنتي و اصيل ايراني، پيش غذاها، دسرها ( تنوع كاملي از دسرها از جمله طرز تهيه پنكيك) و ترشي‌هاي مختلف را درست كنيد، مي‌توانيد به بخش آشپزي مجله اينترنتي اكالا مراجعه كنيد و تنوعي از غذاها را به همراه دستور كامل هركدام ببينيد. در نهايت اميدواريم كه مطالعه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد. و بتوانيد تناسب خوبي بين پيش غذا، غذاي اصلي و دسرهايتان برقرار كنيد و اگر مي‌خواهيد يكي از اين وعده‌ها را حذف كنيد حتما به مزاج آن‌ها دقت كنيد.

 

معرفي انواع شارژر موبايل

۸۶ بازديد

 معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.


 

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter 

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.