جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

۳۳ بازديد

 

 

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

 

دلايل زيادي براي اهميت مشاوره خانواده وجود دارد كه با شلوغ تر شدن جهان هستي نياز به مشاور خانواده نيز افزايش مي يابد و در اين دوران افراد با چالش هاي زيادي در زندگي روبرو هستند كه مي توانند بسيار گوشه گير شوند و به مشاوره نياز داشته باشند يا فقط به حمايت نياز داشته باشند و نياز به مشاوره اعتياد ، افسردگي ، سلامت رواني و رفتاري و دلايل بيشماري كه  نياز به مشاوره وجود دارد .

 

مشاوره تلفني روانشناسي خانواده با مشاوران عالي رتبه

 

مشاوران تلفني آموزش ديده اند تا به ديگران در حل مشكلات به صورت آنلاين كمك كنند ، آنها به مردم كمك مي كنند تا علت اصلي مسائل رفتاري خود را شناسايي كرده و بر بهبود آن تمركز كنند ، آنها مي توانند افراد را در شرايط مختلف راهنمايي و هدايت كنند و به آنها كمك كنند تا بر آنچه واقعاً مهم است تمركز كنند.

 

مشاوران همچنين به افراد كمك مي كنند تا بتوانند شناسايي كنند كه به كدام شغل علاقه دارند و چگونه مي توانند تحصيلات و جستجوي كار خود را برنامه ريزي كنند.

آنها فرد را از طريق تحصيلات و مطالعات مورد نياز و مراحل آزمايش و همچنين مراحل مصاحبه و دستيابي به كار راهنمايي مي كنند.

 

البته مسائل ديگري نيز وجود دارد كه مشاوران در زمينه راهنمايي ، اشتغال و نحوه برخورد با مسائلي مانند افسردگي يا احساس اضطراب به افراد كمك ميكنند ، هر فردي در طول زندگي اش بارها و بارها به كمي كمك نياز دارد ، براي احتياج به مشاور نبايد هرگز خود را فردي ضعيف به شمار بياورد زيرا اين گامي شجاعانه براي حل مشكلات است.

 

حرفه مشاوره در طول اين سالها رشد چشمگيري داشته است ، مشاوره  به عنوان يك حرفه براي به دست آوردن مدارك مناسب براي مدرك مشاوره ، سالها فداكاري و تلاش در مدرسه و دانشگاه لازم است .

 

مشاوران در محيط هاي باليني ، در محيط هاي خصوصي و در مشاغل خصوصي كار خواهند كرد. آنها ممكن است به صورت گروهي يا انفرادي كار كنند. بيماران از همه اقشار جامعه خواهند بود ، ممكن است  مشكلات همه ي بيماران با انجام مشاوره برطرف نشود ، برخي از افراد با وجود مشاوره هنوز با مشكل روبرو خواهند شد ؛ اين بدان معنا نيست كه مشاوره مفيد نيست ، فقط ممكن است فرد در مرحله اي از زندگي كه بتواند كمك مورد نياز خود را دريافت كند يا آنچه را كه براي كمك به خود لازم است انجام دهد.

 

مشاوره و حل تعارضات در زندگي امروزي

 

مشاوره به كساني كه در جهان در حال مبارزه در زندگي شان هستند كمك مي كند‌ ،مانند طلاق و مسايل شخصي ، اين زمان مي تواند براي همه افراد بسيار استرس زا باشد.

يك مشاور مي تواند به فرد كمك كند تا روي پاي خود بايستد و احساس قدرت و قوت بيشتر از هميشه كند و گذشته را رها كرده و بدون احساس گناه از نو شروع كند.

 

مشاور به يك معتاد كمك مي كند تا داروي انتخابي و نوشيدني خود را كنار بگذارد تا بتواند زندگي عادي داشته باشد ، آنها به فرد معتاد كمك ميكنند تا به زندگي به دور از مواد مخدر و سالم برگردند .

معتادان افراد بدي نيستند و بسياري از انها فقط نياز به تشويق و حمايت اطرافيان خود دارند .

 

مشاوران بر درمان فردي و همچنين گروه درماني تمركز خواهند كرد تا به ديگران در شرايط مشابه كمك كنند ، حوزه مشاوره فرصت هاي بسيار خوبي را براي كمك به ديگران براي داشتن يك زندگي سالم ، شاد و عادي ارائه مي دهد .

 

اهميت مشاوره روانشناسي در گپچه:

 

مشاوران گپچه از روشهاي گوناگوني براي كمك به فرد در هر شرايطي استفاده مي كنند ، آنها با طرح سوالات و وادار كردن فرد به درون نگري و درك خود به افراد كمك خواهند كرد .

يك مشاور به فرد كمك مي كند تا تشخيص دهد كه اين سوالات چيست و چگونه بايد پاسخ دهد و به آنها پاسخ داده شود. هميشه آسان نيست. اغلب ما بايد انتخاب هايي را انجام دهيم كه جهان ما را آنطور كه مي شناسيم تغيير دهد. يك مشاور خانواده مي تواند به فرد در اين زمينه كمك كند تا بتواند در زندگي پيش برود. ايجاد تغييراتي كه جهان شما را تغيير مي دهد ترسناك است ، به راحتي مي توانيد در يك گودال گير كنيد و روي نكات منفي زندگي تمركز كنيد ؛ اغلب ترس از ناشناخته هاست كه ما را گروگان مي گيرد. مشاوران مي توانند افراد را از طريق اين راهكارها راهنمايي كرده و به آنها كمك كنند ، بدون تاسف در زندگي خود پيش روند ، گاهي اوقات اين ترس است كه ما را در اين سالها گروگان گرفته است و يك مشاوره خانواده و مشاوره تلفني روانشناسي خوب مي تواند به ما در كاهش ترس كمك كند.

 

ترس از مشاوره نوجواني چرا؟

 

مشاوره نوجواني انتخاب بدي نيست و باعث شرمساري شما نيست ، مشاوره به شما كمك مي كند تا در زندگي خود پيشرفت كنيد و مسائل پيش روي خودتان را به راحتي به كمك مشاوران عالي رتبه در مركز مشاوره آنلاين گپچه براي هر چيزي و هر هر زمينه اي  در زندگي كه وجود دارند كمك بگيريد.

 انتخاب مشاوره گامي بزرگ در كمك به فرد براي لذت بردن از زندگي بسيار مفيد است .

 

جهت اطلاعات بيشتر بخوانيد : اهميت مشاوره در خانواده هاي ايراني

 

 

 

مكان نصب دستگاه DVR و NVR

۲۸ بازديد

مكان نصب دستگاه DVR و NVR

 

 

تجهيزات امنيتي به مثابه چشم و گوش يك مكان به حساب مي آيند. وقوع هر اتفاق و رخدادي در مكان مورد نظر توسط دوربين مداربسته   ثبت و در دستگاه هاي ضبط (NVR يا DVR) ضبط مي گردد و در صورت نياز هشدار هاي لازم توسط اين سيسيتم به كاربر مي رسد. به همين دليل بايد مكان مناسبي را براي نصب اين تجهيزات در نظر بگيريد كه از نظر سارقين، افراد خرابكار و يا هر عامل بيروني ديگري در امان باشد.
اين مقاله راهكارهايي را براي نصب ادوات سيستم مداربسته در بهترين جاي ممكن در مكان مورد نظر ارائه مي دهد.
در ابتدا بايد بدانيد كه چه از يك سيستم مداربسته آنالوگ استفاده مي كنيد و چه از دوربين هاي IP يا تحت شبكه هر دو اين سيستم ها مي توانند در معرض خطر دستكاري و تخريب قرار بگيرند. بنا بر يك تصور اشتباه عده اي از كاربران تصور مي كنند كه در نصب دوربين هاي ديجيتال از سيم و كابل كشي استفاده نمي گردد. پس خطر قطع و دستكاري كابل ها و سيم ها در اين سيستم ها وجود ندارد. اما اين تصور كاملا غلطي است و در نصب دوربين هاي تحت شبكه نيز از كابل هاي شبكه و كابل برق نيز استفاده مي گردد.

همانطور كه ميدانيد دستگاه DVR براي ضبط تصاوير ويدئويي مورد استفاده قرار مي گيرد و به طور كلي محل ذخيره سازي و مديريت كليه اطلاعات ارسالي از دوربين ها است. به همين دليل از حساسيت بالايي برخوردار است و بايد در جاي مناسبي دور از دسترس افراد متفرقه و ساير عوامل فيزيكي قرار گيرد. در ادامه به معرفي مكان هايي كه جهت نصب ان مناسب هستند مي پردازيم:
دستگاه هاي ضبط ويدئويي همچون NVR يا DVR اجزاي اصلي ذخيره سازي فيلم ها بوده و به عنوان يك مركز نظارت عمل مي كنند. اين دستگاه ها همواره هدف بسياري از سارقين و افراد خرابكار قرار مي گيرند؛ پس لازم است كه حتما در مكان مناسبي جاي بگيرند:

1. استفاده از باكس ها و محفظه هاي قفل دار

بعضي از كاربران از محفظه هاي قفل دار استفاده مي كنند كه مي تواند روش جالبي باشد. اما اين مسئله نيز وجود دارد كه خود اين محفظه بايد در كجا قرار بگيرد كه در اين رابطه بايد نكات زير را در نظر گرفت:

  • نقطه اي را انتخاب كنيد كه براي كابل كشي ها مناسب باشد.
  • اطمينان حاصل كنيد كه نقطه مورد نظر داراي تهويه مناسبي باشد.
  • مكان مورد نظر به دور از مواد اشتعال زا باشد.

2. DVR يا NVR را در اتاق زير شيرواني يا سقف قرار دهيد

مكان ديگري كه مي توانيد دستگاه خود را در آن قرار دهيد سقف اتاق يا استفاده از اتاق هاي زير شيرواني است(در صورت وجود). در اين حالت ممكن است كمي كابل كشي هاي مربوطه دشوار به نظر بيايند و يا حتي براي دسترسي به اطلاعات موجود در دستگاه مجبور به استفاده از نردبان شويد اما دسترسي سارقين به اطلاعات شما تا حدود زيادي كاهش مي يابد.

3. مخفي كردن آنها در داخل ديوار يا سقف كاذب

سقف ها و ديوار هاي كاذب نيز مي توانند مكان مناسبي براي سيستم مداربسته شما باشند و حتي مي توانيد پس از قرار دادن دستگاه خود درون آنها با وسايل تزئيني مانند قابل عكس ساعت ديواري يا آويزهاي تزئيني سقفي آنها را بپوشانيد كه جلب توجه نكند.

4. از كمد(لباس، اسناد و مدارك و ...) يا قفسه هاي كتاب استفاده كنيد

اگر سيستم مداربسته در منزل است مي توانيد از يك كمد بي اهميت كه كمتر از آن استفاده مي كنيد براي مخفي كردن سيستم خود استفاده كنيد و يا مي توانيد آن را در قفسه هاي كتاب قرار داده و اطرافش را با وسايل دكوري بپوشانيد كه در معرض ديد نباشد.
در پايان لازم به ذكر است كه ممكن است سارقين به سراغ رديابي سيم و كابل كشي هاي دوربين رفته و از اين طريق اتصال دستگاه ها با يكديگر را قطع كنند پس بهتر است از وسايلي براي پنهان سازي سيم ها كابل ها استفاده كنيد. براي مثال مي توانيد آنها را در داخل ديوار ها يا قرنيز ها كار گذاري نماييد.

 

  1. نصب دوربين مداربسته
  2. هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايك ويژن

 

انواع درب حياط ساده و شيك

۳۰ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

۳۴ بازديد

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

سرويس تي وي   https://servictv.ir/   به عنوان نماينده معتبر سامسونگ با سال ها سابقه در زمينه تعمير برد و تلويزيون با به كارگيري افراد كارآزموده و متخصص آمادگي دارد تعمير تخصصي تلوزيون شما را در سريع ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در محل كار يا منزل شما بر عهده بگيرد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي شامل موارد ذيل است:

تعمير انواع تلويزيون هاي.LCD.LED.PLASMA

ضمانت يك ماهه تعمير براي همه تلويزيونات

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع تلويزيون هاي سه بعدي

تعمير انواع پنل هاي داراي مشكلات هاي خطوط در تصوير،پرش در تصوير،تاريك شدن نيمه تصوير،آب خوردگي و….

نصب انواع تلوزيون ديواري و روميزي

سرويس در محل-سراسر تهران

مشكلات انواع تلويزيون

صدا دارد نور دارد تصوير ندارد...ازمشكل پنل ويا بخش پردازش تصوير

صدا دارد تصوير دارد نور ندارد...از مشكل لامپ تصوير

تصوير دارد نور دارد صدا ندارد...از مشكل برد مين و يا پاورو

خود به خود خاموش و روشن مي شود...برد مين و يا پاور ميتواند خراب بتشد.

خود به خودخاموش مي شود...از مشكل بخش تغذيه و يا برد مين.

روي چراغ استندباي است و به هيچ عنوان روشن نمي شود...از مشكل برد مين و يا پاورروي چراغ استندباي است وامكان دارد گاهي روشن شود.

كاملا خاموش است و هيچ علائم حياتي ندارد...برد پاور مشكل دارد.

تصوير دچار نويز و به هم ريختگي است...از مشكل پاور و يا مين برد.

تصوير نگاتيو است...برد پرازنده تصوير مشكل دارد.

تصوير لرزش دارد.برد پاور و يا برد مين ميتواند دليل اشكال باشند.

در تصوير خطوط عمودي و يا افقي مشاهده مي شود.

روي لوگو گير كرده ..برد مين مشكل دارد.

تصوير سر و ته است ..برد مين مشكل دارد.

نيمي از صفحه خالي و نيمي ديگر داراي تصوير عادي است...بردتيكان و يا پنل مشكل دارد.

تلويزيون دير روشن مي شود...برد پاور مشكل دارد.

تصوير تلويزيون اسلوميشن شده...پنل مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود كانال عوض ميكند...برد مين مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود صدا را كم و زياد ميكند...برد مين مشكل دارد.

به محض روشن شدن ولوم روي حالت حدبيشتر قرار ميگيرد...برد مين مشكل دارد.

بعد از هر بار روشن كردن بايستي از اول كانال يابي كرد...نرم افزار برد مين مشكل دارد.

تنظيمات را در خود نگه نميدارد.???????..برد مين مشكل دارد.

هيچ كانالي را زمان جستجو پيدا نميكند...آنتن پشت بام و يا مشكل تيونر در برد مين

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود...برد مين و يا پاور خراب است.

فلش يو اس بي را شناسايي نميكند...برد مين خراب است.

پورت اچ دي ام آي را نميشناسد...برد مين خراب است.

پورت سه رنگ زرد سفيد قرمز،وصل است اما تصوير نميايد...برد مين خراب است.

به محض روشن شدن خاموش مي شود و گاها با صداي سوت همراه است...برد پاور خراب است.

بعد از حدود دقيقه دكمه هاي ريموت از كار مي افتند... از مشكل برد پاور و يا مين برد.

???????تصوير بسيار كمرنگ و سفيد است...مشكل برد تيكان باعث اين اشكال شده.

گزينه سرچ و كانال يابي از منو حذف شده و قابل دسترس نيست...ازمشكل تنظيمات مين برد????

تلويزيون هاي LCD وLED

اين تلويزيون ها ازچندين بخش تشكيل شده اند:1. صفحه نمايشگر كه از جنس كريستال مايع است.
2.
بك لايت كه در پشت صفحه نمايشگر وجود دارد.
بين بك لايت و پنل هم صفحاتي وجود دارد كه باعث مي شود نور يكدست و يكنواختي دا داشته باشيم
پنل از خود نوري ندارد. و براي نمايش درست تصوير بايد بك لايت از پشت پنل روشن باشد.
در تلويزيونهاي نسل اوليه ال سي دي زاويه ديد محدود بود وبراي ديد بهتر بايستي روبروي تلويزيون مينشستيم كه البته اين امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلويزيون هاي جديد از دو نوع لامپ تصوير استفاده مي شود:
1.
بكلايت CCFL
2.
بكلايت LED

تلويزيون هاي LED در حقيقت همان LCD هاي قديم مي باشند، تلويزيون هاي LCD به نور پشت پنل متكي مي باشند تا پنل كريستال مايع را روشن كند. معروفترين نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده مي كنند كه به بكلايت CCFL معروفند. اما تلويزيوهاي جديد LCD ازبكلايت LED براي ايجاد روشنايي استفاده ميكنند.?????????????????

كاربران همه مدل هاي تلويزيون اعم از تلويزيون LCD، تلويزيون LED، تلويزيون پلاسما، تلويزيون 4K، تلويزيون 3D، تلويزيون QLED و … مي توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدي و اختلال در تلويزيون مورد استفاده، به نمايندگي سرويس تي وي مراجعه كرده و خدمات تخصصي مورد نياز را دريافت كنند.

نمايندگي تلويزيون ال جي يا سوني و سامسونگ سرويس تي وي با همكاري گروه اي از مهندسان جوان و متخصص و با كمك تجهيزات پيشرفته روز دنيا در تلاش است تا به همه تلويزيون هاي خراب تولد دوباره بخشيده و با افزايش عمر مفيد آن ها، لذت استفاده از يك تلويزيون با كيفيت را مجددا به كاربران آن ها ارزاني دارد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون، بسته به درخواست متقاضي به دو روش قابل دريافت است كه اين دو روش عبارت هستند از تعمير تلويزيون در محل و تعمير تلويزيون در تعميرگاه.

در روش اول –يعني تعمير در محل تلويزيون، نيازي به جابجايي تلويزيون نيست و متخصصين تعمير خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز براي تعميررا روي تلويزيون پياده مي سازند. در روش دوم، بايد تا كاربر تلويزيون را به نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون تحويل دهد تا خدمات مورد نياز برروي آن اعمال شود.

تعمير تخصصي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ ارائه دهنده تخصصي ترين سرويس ها و خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات انواع تلويزيون به متقاضيان است. شما كاربران گرامي مي توانيد با انتخاب آگاهانه نمايندگي تلويزيون در كمترين زمان و با هزينه مصوب، تلويزيون خراب خود را تعمير كنيد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به مدل واشكالي خاص نيست و همه مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري تلويزيون را پشتيباني مي كند.