جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

۶۰ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

۶۲ بازديد

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بيشترين بهره از اتومبيل خود از نظر عملكردي و اقتصادي راهي عالي براي بهبود تجربه كلي رانندگي و صرفه جويي در هزينه هاي سوخت در طي ماه ها و سال ها است. در حالي كه تنظيم اتومبيل براي دست يابي به عملكرد بهينه گاهي ممكن است براي بسياري از رانندگان بغرنج و پيچيده به نظر برسد، شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد اين كار با ريمپ كردن در كمتر از 30 دقيقه انجام مي شود. بنابراين اولين سوالي كه ممكن است در ذهن هر فردي ايجاد شود اين است كه ريمپ چيست؟ در ادامه به بررسي پاسخ اين پرسش مي پردازيم.

ريمپ چيست؟

ريمپ كردن كه گاهي تنظيم ECU نيز ناميده مي شود، زماني اتفاق مي افتد كه تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو (ECU) براي بهبود بخش هاي متعددي از عملكرد وسيله نقليه تغيير يابد. از طريق باز نويسي تنظيمات موجود با نرم افزار جديد، مالك خودرو با برنامه ريزي مجدد مي تواند تزريق سوخت، جريان هوا، سنسورها و ساير موارد را مديريت كند.

وسايل نقليه موتوري توسط كامپيوتري معروف به واحد كنترل موتور (ECU) هدايت مي شوند. اين كامپيوتر كوچك موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزايش فشار را كنترل مي كند. با تنظيم اين پارامترها مي توان بهره وري خودرو از نظر عملكردي يا اقتصادي (يا گاهي در هر دو زمينه) را افزايش داد. ريمپ كردن در حقيقت نصب يك نرم افزار ديگر بر روي كامپيوتر خودرو و جايگزين كردن آن با نرم افزار پيش فرض كارخانه سازنده است. اين نرم افزار جديد تنظيمات سفارشي و اختصاصي براي كسب بيشترين بهره از موتور را ارائه مي دهد. اين تنظيمات معمولا با اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي شوند؛ اين بدان معنا است كه مي توان اين كار را بسيار سريع انجام داد.

براي ريمپ كردن وسايل نقليه قديمي تر مجبور هستيد تراشه كامپيوتر موتور خود را به طور كامل برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين كنيد. به همين دليل در گذشته به اين كار چيپينگ (chipping: يا تراشه برداري يا تعويض تراشه) گفته مي شد.

ريمپ خودرو چه تاثيراتي دارد؟

با تغيير نرم افزار ECU، موتور خودرو مي تواند خيلي بيشتر از حداكثر توانايي خود كار كند. به طور پيش فرض، عملكرد بيشتر خودروها پس از ترك كارخانه به دلايل مختلف كاهش مي يابد. علاوه بر اين، وسايل نقليه هميشه داراي ضمانت هستند و آخرين چيزي كه سازنده مي خواهد اين است كه مجبور به بازسازي يا تعويض موتورهاي آسيب ديده باشد. به همين دليل عملكرد هميشه به طور پيش فرض در حد توان موتور حفظ مي شود.

اكثر توليدكنندگان و سازندگان خودرو تمايل دارند پيش از توليد نسخه كاملا جديد و ارائه آن به بازار، نمونه هايي از مدل قديمي كه پيش تر توليد شده را با برخي تغييرات ظاهري روانه بازار كنند. با اعمال اين تغييرات در تنظيمات ECU موتور خودروهاي تغيير ظاهر يافته، سازندگان مي توانند سريع تر و آسان تر سطح عملكرد خودروها را تغيير و ارتقا دهند و بدون آن كه به مهندسي اضافي احتياج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آيا ريمپ كردن تنها تغيير يك نرم افزار است؟

بله؛ ريمپ كردن در حقيقت به مرحله اول تنظيماتي كه شركت ها و مراكز تنظيم و تقويت خودرو ارائه مي دهند، گفته مي شود. مرحله اول تقريبا فقط يك تغيير ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدي آن معمولا شامل تغييرات بيشتر نرم افزار و همچنين سخت افزارهاي اضافي مانند سيستم اگزوز جديد و پمپ سوخت فشار قوي و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرساني توربو شارژر (موتور شارژ كننده توربين) يا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رساني بيشتر) خودرو است. مراحل بعدي به كار تهاجمي نياز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وري عملكردي كم تري را به دنبال دارد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

تغيير تنظيماتي كه بر كنترل موتور خودرو اثر مي گذارد، مي تواند اثرات مضر و مخربي نيز داشته باشد؛ همه اين تاثيرات بستگي به اين دارد كه چه كسي اين نرم افزار را نوشته است و اينكه مسئول تنظيم كننده تغييرات وسايل نقليه چگونه آن ها را بر روي  خودرو پيكربندي كرده و اعمال مي كند. به همين دليل ما هرگز توصيه نمي كنيم كه خودتان نرم افزار را نصب كنيد يا جهت تغيير نرم افزار به مراكز تاييد نشده مراجعه كنيد. شركت هاي تنظيم كننده ويژه اي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند؛ آن ها معمولا اين نرم افزارها را آزمايش كرده و آن ها را پيش از عرضه عمومي، براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند.

آيا ريمپ كردن خودرو بر گارانتي و ضمانت كارخانه سازنده تاثير دارد؟

از آنجا كه نرم افزار نصب شده به ندرت توسط كارخانه سازنده وسيله نقليه نوشته شده است، به احتمال زياد هر گونه ضمانت و گارانتي موجود را باطل كرده و از بين مي برد. زيرا كارخانه سازنده نمي خواهد بهره وري موتور را به حداكثر ميزان ممكن و يا فراتر از آن برساند و بنابراين در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآيند ريمپ كردن، شما بايد هزينه بازسازي و تعمير موتور را شخصا بپردازيد و اين مسئله مشمول گارانتي نمي شود.

آيا ريمپ كردن بهره وري اقتصادي را نيز به اندازه عملكرد بهبود مي بخشد؟

اين مسئله به نحوه رانندگي شما بستگي دارد. از نظر تئوري، بسياري از موتورها قادر به دست يابي به همان بهره اقتصادي با همان موتور پيش از ريمپ شدن هستند. حتي گاهي اوقات مي توانند كارايي بيشتري نيز داشته باشند. نكته مهم اين است كه معمولا با افزايش انرژي و قدرت موتور اتومبيل ها، مصرف سوخت بيشتر از گذشته مي شود. از اين رو، دليل اصلي ريمپ كردن موتور خودرو، افزايش عملكرد آن است.

آيا ريمپ كردن خودرو مزيت هاي ديگري به غير از بهبود وضعيت عملكردي و اقتصادي آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاري كه نصب كرده ايد و نقشه جديدي كه تعريف كرده ايد، برخي وسايل نقليه از حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) نيز بهره مي برند كه مي توانيد آن را با سوئيچ اصلي فعال كنيد. حالت ايموبلايزر يك سيستم امنيتي الكترونيك است كه در خودرو‌ها نصب مي‌شود و مانع از روشن شدن خودرو مي شود؛ مگر اين كه از سوئيچ اصلي خودرو استفاده شود. اين سيستم از سرقت خودرو با روش‌هاي سنتي چون اتصال سيم هاي سوئيچ جلوگيري مي كند. در واقع اين حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است كه حتي اگر يك سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبيل شما حركت نخواهد كرد. چرا كه بدون آن سوئيچ، خودرو قابل حركت و رانندگي نخواهد بود.

حالت والت يا اعزام به تعميرگاه نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. اين امكان براي زماني كه شما اتومبيل خود را در اختيار شخصي قرار داده ايد كه نمي خواهيد مسافت طولاني را با آن رانندگي كند اما براي جا به جايي خودرو به نوعي دسترسي نياز دارد، كارايي خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامي كه به يك رستوران مراجعه كرده و پيشخدمت مي خواهد اتومبيل شما را به پاركينگ اختصاصي مجموعه منتقل كند با فعال سازي اين حالت اجازه استفاده طولاني مدت از خودرو را به وي نخواهيد داد. حالت والت عملكرد و حداكثر سرعت را به طور چشمگيري محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

بنابراين مي توان گفت كه ريمپ كردن (بهينه سازي برنامه كامپيوتر خودرو) مزاياي بسياري دارد و شما از اين طريق مي توانيد موتور خودرو خود را تقويت كرده و عملكرد آن را بهبود بخشيد.

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

 

روش مطالعه دروس عمومي با برنامه قطاري حرف آخر

۵۷ بازديد

روش مطالعه دروس عمومي با برنامه قطاري حرف آخر

4zcn_m2.png.jpg

 

بعد از اينكه دانش آموز نياز به يك منبع آموزشي دارد كه مطالب را كامل و با سرعت ياد بگيرد؛ ديگر دانش آموز بايد به سراغ برنامه برود چون ما تو موسسه حرف آخر اعتقاد داريم دانش آموز با برنامه ريزي مي تواند موفق شود. دانش آموز بايد هر روز صبح بداند كه بايد چه منبعي را بخواند چگونه و در چه مدت زماني بخواند چه تعداد سوال را در چه زماني بايد حل كند و اينكه بايد چه درصدي را در منزل و در آزمون آزمايشي بايد كسب كند خوب اين دانش آموز در نهايت موفق مي شود. وقتي با عدد حركت بكنيد حتماً موفق مي شويد. شما نياز به برنامه ريزي داريد و ما در هر دروس براي شما برنامه ريزي و برنامه سازي كرده ايم. محور اول برنامه ريزي روش مطالعه است. آيا به همان روشي كه فيزيك را مطالعه مي كنيم رياضي هم بايد مطالعه كنيم. اينجور نيست و هر كدام متفاوت است. مباحث در كنكور به سه صورت مياد. يكي پيش نياز است كه اول بايد اين مباحث را مطالعه كنيد. دوم هم نياز است يعني كنار هم بايد خوانده شود و قسمت سوم مبحث مستقل است. همه اينها را ما در يك پروژه فيلم آموزشي براي تك تك دروس آماده كرده ايم. اينكه كي كتاب و نمونه سوالات ان را بخواند ، كي سوال حل كند ، كي فيلم آموزشي را و به چه نحوي ببيند بطور كامل با جزئيات براي شما آماده شده است و به برنامه اي به نام برنامه قطاري تبديل شده است. در اين برنامه قطاري شما هر روز شروع مي كنيد به مطالعه كردن و در 1000 ساعت به كل پرونده كنكور بسته مي شود. كنكور يعني يكبار درست خواندن و دفعات بالاي مرور. زمانيكه شما بتوانيد در مدت 1000 ساعت مطالعه كنيد و در دفعات بعدي به تعداد بالا مرور كنيد قطعاً مي توانيد رتبه بگيريد. پس مي تونيد شروع طوفاني كنكور 1400 با حرف آخر رو با تهيه پكيج ها، شروع بكنيد و رتبه خوبي تو آزمون سراسري كسب بكنيد.

 

 

 

 

 

ادبيات

چيزي كه بسيار مهم است ترتيب مطالعه هستش. واقعاً ادبيات مثل ساختماني است كه بايد آجر به آجر از آن بالا بريد نميشه مثلاً طبقه سوم را ساخت. در ادبيات مباحث خيلي به هم ارتباط دارند. دستور زبان فارسي را مي شود جزيره اي خواند. و احتياج به چيزي نداريد البته بهتر است كه پشت سر هم خواند ولي مي شود تنها هم خواند. اما قرابت معنايي احتيج به لغت داره و نياز به شناخت پيچ و خم هايي است. نياز به اين است كه بدانيد چطور بايد بخوانيد.

مسئله بعدي فراموشي در ادبيات است. مثلاً تاريخ ادبيات يا دستور زبان فارسي هست كه يادشون ميره. اما چكار بايد كرد؟ مسئله بعدي حجم سوال و زمان پاسخگويي است كه 2/43 ثانيه مي باشد. پس زمان كم است ولي با كارهايي كه مجموعه حرف آخر اتفاق افتاده اين مشكل حل شده است. با همه اين روش هايي كه نا ياد داديم ميشه در مدت زمان كم آنها را حل كرد. ما براي حجم سوال و زمان كم هم راه حل داريم. راه حل بسيار ساده اي براي آنها داريم. گاهي اصلاً لازم نيست صورت سوال را بخوانيد.

 

 عربي

اول اينكه ترجمه را براي شما در ابتداي كار جمع كرديم. ترجمه قبلاً 8 سوال كنكور بود ولي الآن حداقل 50-60% كنكور ترجمه است. يعني 12 تا 14 سوال. بعد از آن مو به مو از فعل به بعد را توضيح دادم. اول ترجمه گفتم براي اينكه هر آزموني كه دانش آموز ميده 50-60% بزنه ، اينقدر تكرار كردم كه باورتون نميشه. اولين پيشنهادم اينه كه ترجمه را مثل فيلم سينمايي ببينيد. بعد از ترجمه جز به جز مطالب را گفته ام بدون اينكه چيزي از قواعد جا بندازم. تدريس ترجمه 6 ساعت است. اما زمان پيشنهادي 13 ساعت و 20 دقيقه است. ترجمه سه مبحث آموزشي داره. سه قسمت اول جلسه يك، جلسه 2 و 3 كار تمام است. جلسه 4 تست است. جلسه به جلسه ميانگين فيلم 1 ساعت و نيم است. بعد از اون تمام كه شد فيلم و مياره اول فيلم و متوقف مي كنه و خودش حل مي كنه. يك 6 اعت ديگه هم مي بينه و يك ساعت هم تست مي زنه كه راحت ميشه 60% كنكورش. و روزي يك زماني حدود 15 دقيقه هم بايد براي لغت معني بگذاريد. مبحث بعدي فعل است. ماضي و مضارع را با صيغه به شما درس مي دهم. در فعل جزگرايي هم كردم. بعد از حل تست سعي كنند خود حل تست و دوبار ببينند در قسمت تست فعل. بعد از فعل فقط تست هاشو فقط حل كنند. براي فعل 1 ساعت بيشتر وقت دادم هم براي متوقف كردن فيلم هم براي تست زني دوباره. خيلي عميق تر از كتاب فعل را به شما درس داده ام. مباحثي از فعل درآوردم كه فقط حس ميكنم در كنكور مي آيند.من همه را با تمام ريزه كاري ها توضيح دادم. مبحث بعدي اسم است كه حفظي ترين قسمت است. تايم اضافه هم گذاشتم كه اگر خواستيد مي تونيد تست ها را از اول بزنيد. تست ها را بايد خودتان بزنيد. تحليل صرفي هم براي اسم است و هم براي فعل كه حتماً در كنكور مي آيد. من تكنيك حلش را به شما گفتم به همين دليل است كه زمان بيشتري براي شما گذاشته ام. تكنيك را در نيم ساعت گفته ام در نيم ساعت هم تست هايش را حل كرده ام. علامت ها اعراب را به شما ياد مي دهم كه حذف نشده اند كه حتي مي توانيد براي ترجمه هم از آن استفاده كنيد. علاوه بر اينكه مستقيم مي تونه بياد ، پيش نياز هم هست. مطلب بعدي شكل است. 50 دقيقه اين مطلب را ياد بگيريد. اينجا هم يك تكنيك به شما ياد داده ام. بعد از اون نواسخ است كه نقش درون جمله است. كه همه را كامل توضيح داده ام. يك ساختار كلي از ماجراي چند درس پايه اي گذاشته ام كه نقش ها را خوب ياد بگيريد. بعد از اين وارد منصوبات مي شويد. هر كدام از اينها را 50 دقيقه درس دادم و 50 دقيقه اضافه گذاشته ام چون خيلي مهم هستند و 100% سوال از اينها مياد. از درك مطلب 2 تا 4 تا صدا مياد. 12-14 تا تست ترجمه مترادف و متضاد و محاوره ها هم هست. 15 دقيقه هر روز بايد براي لغات و يكي هم محاوره ها وقت بذاريد. از اين 14 تا 5 تا 6 تا درك مطلب و تست هاي مرتبط به درك مطلب مثل تحليل صرفي مياد. از انواع ضميرها ، مشتق ها، انواع ل حتما سوال مي دهند. شايد تست هاي لغت و محاوره را در قالب كلوز تست بياورند. براي درك مطلب به تكنيك نياز است كه چگونه بخوانيد و جواب دهيد علاوه بر اينكه لغات را بلد باشيد. بايد در يك دقيقه درك مطلب را بخوانيد و جواب دهيد. براي درك مطلب بايد لغت بلد باشيد و چند تكنيك مهم. سعي كنيد يك روز در ميان درك مطلب بزنيد. هر روز 15 دقيقه لغت بخوانيد. ذهنتان بهتر است هر روز درگير لغت باشد. در كنارش محاوره ها هم بايد ياد بگيريد.

 

 

 

دين و زندگي

مجموعه آموزش ما صفر تا صد است. دانش آموز در هر سطحي باشد مي تونه از اين فيلم ها با اطمينان كامل استفاده كند و خودش را براي درصدهاي بالا آماده كند. براي اين بازه زماني چيزي كه من پيشنهاد ميكنم اين است كه اول به سراغ مجموعه سال دوازدهم بروند. چون در مجموعه سال دوازدهم درس توحيد شناسي را بصورت تركيبي با دهم و يازدهم سوال مي دهند. يا درس پنج سال دوازدهم بحث قضا و قدر كه در سال هاي گذشته سوال هايش كاملاً ارتباطي با پايه بوده. خيلي از بچه ها بار اولشون است كه اين درس ها رو مي خونن اول به سراغ سال دوزادهم بروند يكبار با ديدن فيلم ها روي نكات مسلط شوند و نكته هاي تركيبي و پيش نيازهارو ياد بگيرند . بعد سراغ سال يازدهم مي آيند. يكي از دلايل خواندن دوازدهم در مرحله اول اين است كه از اين پايه امتحان نهايي داريد و شرط معدل هم در كنكور بر قرار است. يازدهم مثل دوازدهم حجم مطلب زيادي دارد. در انتها هم دهم را پيشنهاد مي كنم چون مباحث دهم خيلي ساده است. و تايم دي وي دي ها هم خيلي كوتاه است و پيچيدگي زيادي ندارد و دانش آموز با يكبار خوندن مي تونه به تمام مطالب مسلط بشه.

 

 

زبان انگليسي

درس به درس براي شما سيستم را چيده ام. شيب ملايمي براي شما گذاشته ام براي شما كه ممكن است شما در زبان زياد خوب نباشيد. كه از همان روز اول كه ما من شروع مي كنيد كه اگر با وضعيت ضعيف با من شروع مي كنيد در روز آخر با وضعيت خيلي خوب خارج مي شويد. درس به درس ، لغات و گرامر جدا گفته شده فقط كافيست دل بديد به درس. پس داوطلب اول بايد دهم را كار كند بعد برود يازدهم بعد هم دوازدهم. مجموعه اي كه توليد شده به درد همه داوطلبان مي خورد با هر سطح درسي كه هستند. حتي اگر دانش آموزي صفر وراد مجموعه شود ولي در نهايت اين مجموعه با احساس خوبي از آن خارج مي شوند. اما دانش آموزاني كه با خواندن زياد هم باز 50 تا 60% ميزنند بايد چه كنند؟ براي اين دانش آموزان هم ما برنامه اي داريم.

 

 

بهترين سايتهاي مديا

۵۶ بازديد

مجموعه سايتهليي مه شما ميتوانيد  خدمات مربوط به مديا را دريافت كنيد

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155